wtorek, 15 maja 2012


Przepraszam, że notka dopiero dzisiaj, ale wczoraj miałam problemy z komputerem. Wszystko było już napisane, aż tu nagle komputer padł. Nie zdążyłam nawet niczego zapisać ; (

W dzisiejszej notce przedstawię Wam mój wczorajszy zakup. A mianowicie antyperspirant Pure & Sensitive.
Produkt ma bardzo przyjemny i delikatny zapach ; )
                                                         pojemność 150 ml, cena ok. 13 zł.

Dezodorant, nie sprawdza się u dziewcząt, które mają wrażliwą skórę pod pachami zwłaszcza po goleniu. 
Polecam go natomiast wszystkim dziewczynom, które mają problemy z wzmożonym poceniem się. Zapewnia świeżość na długi czas. 
NIE ZAWIERA BARWNIKÓW, ALKOHOLU, KONSERWANTÓW.

Same oceńcie, czy chcecie go kupić. Po moim wczorajszym użyciu, więcej go nie kupię. Moja skóra pod pachami nie znosi takiego bólu.
Mam nadzieję, że ta notka na coś się przydała i zachęciłam was do kupna lub uchroniłam przed nim ; )

5 komentarzy:

  1. Ja taki mam i jest świetny! Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za dezodorantami, ponieważ wszystkie jak dla mnie pachną mydłem, także nie zdecydowałabym się raczej na niego :-) zdecydowanie wolę perfumy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam go , jest świetny ;D ale zapach mi się znudził. w końcu użyłam z 5 opakowań ;d dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za dezodorantami Nivea ;/ mnie one zupełnie nic nie dają...
    Fajny blog się rozkręca :)
    Zapraszam do siebie :) + na moje rozdanie

    OdpowiedzUsuń