czwartek, 17 maja 2012

Krem Do Rąk, Dove

Krem do rąk dostałam wraz z innymi produktami Dove, jako prezent urodzinowy. Jestem zadowolona z jego działania. 
Dostałam go w okresie zimowym (w grudniu mam urodziny), dzięki czemu mogłam go od razu ocenić.

Kosmetyk delikatnie nawilża moje dłonie, więc bardzo przydał mi się na okres zimowy. Jego płynna konsystencja świetnie rozprowadza się na dłoniach.

Zauważyłam, że muszę go trzymać w chłodnym i zacienionym miejscu, gdyż inaczej robi się jak woda ;/


Dostałam również mleczko do ciała, który ma przyjemny zapach tak jak krem.
Mleczko ma lekką konsystencję, przez co czasem zbyt szybko spływa z ciała. Użyłam go zaraz pierwszego dnia i oceniałam go pozytywnie. 
Mam nadzieję, że dzisiejsza notka na coś się przydała.
 Pozdrawiam Was dziewczyny ;)

7 komentarzy:

  1. a mi udalo sie wygrac taki krem wiec tez uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, podoba Nam się bardzo na Twoim blogu, jest miło i kolorowo.

    Zapraszamy do nas w wolnej chwili : http://wszystkoopielegnacji.blogspot.com/


    Mile widziane odwiedziny, komentarze i wspólne obserwowanie, jeżeli zechcesz?:)

    Za niedługo jakiś konkursik kolejny się odbędzie;):)

    Pozdrawiamy serdecznie@

    OdpowiedzUsuń
  3. Super muszę to wypróbować:) Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać:)
    Zapraszam do mnie na konkurs i rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. używam go, jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń