sobota, 12 maja 2012

Garnier Body Intensywna Pielęgnacja


Mleczko głęboko odbudowuje skórę. Świetnie nadaje się do użycia na bardzo wysuszone miejsca (łokcie, kolana). Zawiera w sobie syrop z klonu, dzięki czemu kosmetyk szybko się wchłania. Łagodzi uczucie szczypania i podrażnienia.


                                                         pojemność 250 ml, cena ok.17 zł.


Ma bardzo lekką konsystencję przez co szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Jestem zadowolona z używania go. Jego przyjemny zapach utrzymuje się nawet kilka dni. Używam go regularnie i zauważyłam, że kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła.

POLECAM ;)

20 komentarzy:

  1. idziesz jak burza z pozyskiwaniem obserwatorow moja droga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go kiedyś i również byłam zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam próbkę tego balsamu - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamietam,że jak byłam młodsza uzywałam szamponu z garniera-ale jak sie potem okazało byłam na niego uczulona,wiec teraz nie rysykuje z innymi produktami tej firmy
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Super też jestem z niego zadowolona :) zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie przepadam za szamponami garniera - lubię za to jego odżywki.

    Zapraszam do mnie prowadzę blog o dietach i odchudzaniu.
    Klik

    Dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie mleczka garniera, ale mogly by byc tańsze ;(


    zapraszam na: http://beautyinthisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś i spisywał się na 5 i to z plusem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gówno a nie blog !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę milej ?. Jak Ci się nie podoba,to nie wchodź,a jad pozostaw do oceny swojej osoby;).

      Usuń
    2. Taki z Ciebie odważniak ? To może się ujawnisz ?

      Ps. Gardzę anonimami !!!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Kiedyś go używałam i spisywał się dobrze, ostatnio jednak używam tylko maseł do ciała i olejków, jakoś tak szybciej i przyjemniej;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie garnier... ich produkty przyjemnie pachna :)
    ps dziekuje za komplement i dodaje sie do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna fotka na profilu:) Słodziudko wyszłaś<3 Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny blog :) miły dla oka :) obserwujemy? ja Ciebie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń