piątek, 11 maja 2012

Mascara Rimmel Volume Accelerator


Witam, to moja pierwsza notka. Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. Mam nadzieję, że dzięki Wam mój blog się rozkręci ;).

Proszę o wyrozumiałość.

Przedstawiam Wam moją pierwszą recenzję mascary firmy Rimmel.


Szczoteczka:


Produkt ma wygodną szczoteczkę. Świetnie wydłuża i pogrubia rzęsy. Nie osypuje się. Nie zlepia rzęs, ma świetne opakowanie.




Efekt po nałożeniu dwóch warstw. Rzęsy są widocznie wydłużone.

Produkt jest godny polecenia ;)

18 komentarzy:

  1. Ale ty masz mega długie rzęsy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia :) dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. masz śliczne rzęsy :)
    powodzenia w pisaniu bloga :)
    również obserwuję :)
    Pozdrawiaam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzęsy :D
    Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pięknie ładnie, mogę się jedynie przyczepić do zdjęć (a raczej do ich jakości). Powodzenia w dalszej pracy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że obserwuję :) powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja już Cię obserwuję od wczoraj :)

      Usuń
  8. piękne rzęsy, bardzo ładny efekt podkreślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam z tej serii Lash Accelerator :) bardzo go lubiłam :) masz długaśne rzęski :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za odwiedziny u mnie ;)
    czekamy na dalsze wpisy :) na pewno się rozkręcisz w blogowaniu ;p pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę Cię u siebie na liście obserwatorów...hmmm może mi coś nie wyświetla tak jak powinno

      Usuń
  11. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam ta maskare i nie jest swietna
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. o tusz do rzes czyli cos dla mnie :)
    myslalam o tym tuszu kiedys czy by go nie kupic :)
    Pozdrawiam i jesli mas ochote to mozemy sie poobserwowac na wzajem :)

    OdpowiedzUsuń